RUSTDAG 22/07/2024 Warre (Durbuy)

22 juli 2024 - De Haan, België

RUSTDAG

22/07/2024

Warre (Durbuy)

Gisterenavond een kleine 2 km naar Durbuy iets gaan drinken en eten. Forel op zijn Ardeens. Dan terug en slapen in een goed bed. Lang blijven liggen. Ontbijt was ok. Nog wat gepland voor de route en slaapplaatsen. Dan tegen de avond terug naar Durbuy om iets te eten. Morgen naar Biron, een 10-tal km, zal daar ontvangen worden door Dirk en Lutgarde ...... Tot morgen.

Ik doe ook een oproep om te sponsoren voor Netwerk tegen Armoede en de strijd tegen armoede in Vlaanderen en Brussel

https://netwerktegenarmoede.be/nl/steun-ons/doe-een-gift waar mensen in armoede het woord nemen via deze website. (Met vermelding ‘Te voet dwars door België’)
Voor giften vanaf 40 euro ontvangt u een fiscaal attest. 

(Waalse organisatie) Pour soutenir l’action de Léo à travers la Belgique et la Lutte contre la Pauvreté » : BE39 1325 5248 0719 met link naar https://www.rwlp.be/images/Dons.pdf
Zeker om deze mensen te steunen in hun werk en hun strijd tegen armoede. 

Afbeelding van WhatsApp op 2024-07-22 om 18.25.47_11560f22Afbeelding van WhatsApp op 2024-07-22 om 18.25.47_9723101eAfbeelding van WhatsApp op 2024-07-22 om 18.25.47_e474dedeAfbeelding van WhatsApp op 2024-07-22 om 18.25.47_53eced6eAfbeelding van WhatsApp op 2024-07-21 om 16.16.09_9d8f999d

Foto’s

5 Reacties

  1. Lei Van Eygen:
    22 juli 2024
    Dag Leo,

    Reeds even geleden,….het gesprek tussen Leo en Leon (met de fiets voor Maaseik).
    Ik moet nog regelmatig aan je denken tijdens mijn wandelingen (Gisteren de Trans Limburg Trail gewandeld, van Hoensbroek naar Bilzen, een 65 km. Jij en je project kwamen regelmatig ter sprake tijdens de tocht. Niets dan lovende woorden,….keep it going….


    Lei
  2. Riet:
    22 juli 2024
    👍🤗
  3. Erna Michiels:
    22 juli 2024
    Voila weer helemaal bijgelezen 🤗🤗🤗
  4. Lisette Willekens:
    22 juli 2024
    Goed om weer zonnige foto´s te zien!
    Bonne continuation!!
  5. Rita:
    23 juli 2024
    Net als Erna bijgelezen, ondanks je moeheid toch telkens weer de inspanning om nog 'n verslag te schrijven, dank je Leo. 🖐️👍