Vandaag, 13/02/2024, nog altijd nadenkend over mijn mislukte start voor mijn " Dwars door België"

14 februari 2024 - Antwerpen, België

rug

Vandaag, 13/02/2024, nog altijd nadenkend over mijn mislukte start voor mijn trektocht, Dwars door België, hoe kon ik kort voor de start een blessure oplopen. Ja brute pech. Nu moet ik aandacht besteden aan mijn herstel. Met medisch advies en begeleiding, komt dat wel in orde. Een datum voor start kan ik nog niet geven, Ik hou jullie zeker op de hoogte. Ik doe ook een oproep om te sponsoren voor Netwerk tegen Armoede en de strijd tegen armoede in Vlaanderen en Brussel https://netwerktegenarmoede.be/nl/steun-ons/doe-een-gift waar mensen in armoede het woord nemen via deze website. (Met vermelding ‘Te voet dwars door België’)

Voor giften vanaf 40 euro ontvangt u een fiscaal attest.

Meer info op www.netwerktegenarmoede.be

(Waalse organisatie) Pour soutenir l’action de Léo à travers la Belgique et la Lutte contre la Pauvreté » : BE39 1325 5248 0719 met link naar https://www.rwlp.be/images/Dons.pdf

Zeker om deze mensen te steunen in hun werk en hun strijd tegen armoede. Daar zet ik mij volledig achter. In afwachting van een nieuwe startdatum, groetjes aan iedereen.

Tot volgende week. Vercauteren Leonardus.

Jouw reactie