Reacties
Reacties 2051 - 2100 van 2284
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Wim | Niet plezant om geen bospad te kunnen nemen. Hopelijk… | 28 jun. '24 |
| Nancy Lagae | 🤭 leo de weg kwijt. Gelukkig leiden alle wegen… | 28 jun. '24 |
| Frans Vanbelle | 29 km met 16 kg op je rug... Fantastische prestaties… | 28 jun. '24 |
| Lisette Willekens | fijn te horen dat je toch een super opvang had daar!… | 27 jun. '24 |
| Monik | Daverdisse, mooie streek! Ik heb er de sneeuwwitte… | 27 jun. '24 |
| Line De Bruyne | Mooie verhalen. Ik kijk ernaar uit om meer te lezen. | 27 jun. '24 |
| Johan Cordier | Dit is het geluk van de wandelaar | 27 jun. '24 |
| Christina | Leo, jij verdwaald? Op welke manier? 🙃, toch bij… | 27 jun. '24 |
| Werner Michiels | fantastische verhalen, wel top dat je er zoveel mensen… | 27 jun. '24 |
| Nancy Lagae | Wat leuk om te lezen dat mensen dan toch echt wel… | 27 jun. '24 |
| Hertveldt Chantal | Mooie foto's, achteraf veel herinneringen om… | 27 jun. '24 |
| Alain en Cecile | Al erg genoten van je verhalen en foto's, nog… | 27 jun. '24 |
| Vera | Chapeau! Draag goed zorg voor jezelf en dat doe je… | 27 jun. '24 |
| Christina | Mooie foto's en mooie natuur | 26 jun. '24 |
| Christina | Dat klinkt als een mooie dag.. | 26 jun. '24 |
| Lisette Willekens | hoedje af om zoveel km te stappen met dit warme weer!… | 26 jun. '24 |
| Lisette Willekens | mooi! | 26 jun. '24 |
| Rik Lubben | 29 km in dit weer. Luister maar goed naar je lichaam… | 26 jun. '24 |
| Wim | Stevige trip gedaan. Amai... Ik zweet van het te lezen. | 26 jun. '24 |
| Johan Cordier | Mooi verhaal, toch nog avonturen te beleven in belgenland… | 26 jun. '24 |
| Werner | Mooie foto's Leo. Ik volg met veel plezier je… | 26 jun. '24 |
| Fredelinde Rossaert | Mooi en moedig initiatief! Als je Kalmthout nadert… | 26 jun. '24 |
| Alain en Cecile | Nu krijgen we ook al zin om naar de Ardennen te trekken.… | 26 jun. '24 |
| Hertveldt Chantal | Ben blij dat je kon rusten,zal deugd gedaan hebben,we… | 26 jun. '24 |
| Dirk | part 2 Key Activities * Operation "Overlord"… | 26 jun. '24 |
| Dirk | I'm looking through your pictures and La Bataille… | 26 jun. '24 |
| Riet | 👍🤗 | 25 jun. '24 |
| Scheerlincksteenhout erpmere 0495661780 | plaats vrij te biron indien te ver vraag plaats bij… | 25 jun. '24 |
| Werner | Dat is pas herbronnen hé. Good luck voor morgen. | 25 jun. '24 |
| Dirk Janssens | Goed dat het op je rustdag eens schitterend weer was,… | 25 jun. '24 |
| Lisette Willekens | Dat zal deugd gedaan hebben | 25 jun. '24 |
| Els | Een Orvalleke!!!! Genieten maar!!! Het gaat je goed… | 25 jun. '24 |
| Riet | 👍🤗 | 25 jun. '24 |
| Frans Vanbelle | wat een prachtige streek, Leo! Veel wandelplezier,… | 24 jun. '24 |
| Rik Lubben | Mooie foto's Leo. | 24 jun. '24 |
| Hertveldt Chantal | Leo ben blij dat je twee dagen in een bed kunt slapen,zo… | 24 jun. '24 |
| Dirk Janssens | Leo geniet van je welverdiende rustdag. | 24 jun. '24 |
| Dirk Janssens | Heel mooi daar, geniet van de zichten Leo. | 24 jun. '24 |
| Wim | Top van House of Bouillon. Als ik daar nog eens ben… | 24 jun. '24 |
| Vera | Toffe foto's! Nog steeds vol bewondering voor… | 24 jun. '24 |
| Werner | Aja. Maar nu ben ik wel jaloers. Wat een mooie foto's.… | 24 jun. '24 |
| Vercauteren Leonardus | Jules, van den Sande, neem contact . 0478201413 | 24 jun. '24 |
| Vercauteren Leonardus | Hallo, Jules Van den Sande, gelieve contact op te… | 24 jun. '24 |
| Lisette Willekens | Succes verder, een pet zal van pas komen | 24 jun. '24 |
| De Vinckskes | Mooi weer is altijd goe meegenomen,ik weet nog onze… | 24 jun. '24 |
| Van Praet Petra | Die GSM heeft u al kopzorgen bezorgd🤣. Nu enkel… | 24 jun. '24 |
| Nancy Lagae | Hoh, leo, ik ben blij dat je eindelijk eens niet in… | 24 jun. '24 |
| Sonja heyman | na regen komt zonneschijn hé Leo. vanaf morgen betere… | 23 jun. '24 |
| Christiane Van De vijver | Eindelijk droog gebleven Leo,hopelijk meer van wat… | 23 jun. '24 |
| Johan Cordier | Mooi verhaal bouillon is goed for you | 23 jun. '24 |


- Jef: Dikke proficiat, Leo! Fijn…
- Lisette Willekens: Nog een keer hoedje af en…
- Lisette Willekens: Held hoor!
- Line: Proficiat Leo! Het was een…
- Desnouck Rita: Dikke proficiat goed gedaan…
Alle reacties »