15 juni is het zijn laatste etappe, en jij kan meewandelen.

3 juni 2025 - Ieper, België

Leo02062025

Afbeelding van WhatsApp op 2025-06-02 om 21.29.34_e441fbbfAfbeelding van WhatsApp op 2025-05-26 om 20.11.51_06645cd8

Afbeelding van WhatsApp op 2025-05-04 om 14.46.23_a978e80e

Zet een stap tegen armoede! Wandel 17 km (of minder) van Nieuwpoort naar Oostende. Je wandelt mee met Leo, die 5.000 km heeft afgelegd. Dat deed hij door alle 581 gemeentes, omdat hij armoede een onrecht vindt. Met zijn tocht wil hij het Netwerk tegen Armoede, de lokale verenigingen en RWLP steunen.

http://www.tevoetdwarsdoorbelgie.be

15 juni is het zijn laatste etappe, en jij kan meewandelen. Meewandelen is gratis, je gift is vrijblijvend.

 Route:

Bij elke tussenstop kan je je aansluiten:

8u45 Vertrek Nieuwpoort Marktplein

10u15 Tussenpunt A: Koning Ridderstraat/ Arendlaan. Westende bad
Nog te wandelen: 11.5 km.

11u20 Tussenpunt B: Paul de Smet De Naeyer straat 64 Middelkerke.
Nog te wandelen: 7.8 km.

12u25 Tussenpunt C: Tramhalte Raversijde/ Middenlaan Zeedijk 357.
Nog te wandelen: 4 km

13u20 Aankomst: Casino Kursaal Oostende Zeedijk.

Foto’s

8 Reacties

  1. Riet:
    3 juni 2025
    👍🐾
  2. Erna Michiels:
    3 juni 2025
    Jammer dat we er niet bij kunnen zijn maar in gedachten wel 🤗🤗🤗
  3. Chris Vermeir:
    4 juni 2025
    Spijtig Leo, ik ben dan in Wales, veel succes en ik ben blij u te hebben ontmoeten in Hoogstraten !
    Je hebt een topprestatie geleverd voor mensen die het met minder moeten doen 👋👋👋👋👋❤️‍🩹
  4. Schamphelaere rudi:
    4 juni 2025
    We zullen er zijn.
  5. Veerle:
    4 juni 2025
    Ik doe mijn best nog aan te sluiten 😊
  6. Rita:
    4 juni 2025
    Had graag meegestapt, je huzarentocht mee uitgewandeld maar in ben buitenland, zal vreemd zijn je dagelijks e mails, stapverhaal en foto's, niet meer te ontvangen. Proficiat, Leo, voor je initiatief en doelstelling en, vooral, voor je volharding en positieve betichten. Je bent een mooie mens en ik geef je een stevige handdruk en wens je een fijn verder leven toe, ergens denk ik dat we nog van jou zullen horen !
  7. Eric Reekmans:
    4 juni 2025
    Prachtig wat je gedaan zult hebben! Ben fier op U. Helaas heb ik nergens met je mee gestapt... of toch wel, maar was lang geleden!
    Chapeau topper!
  8. Van Praet Petra:
    5 juni 2025
    Als er niets tussen komt stappen we zeker mee. Succes nog en wij genieten nog van de laatste dagen van uw dagelijks relaas. Het gaat vreemd zijn als alles voorbij is.
    Succes nog.
    Petra en Luc